Babarc Község honlapja
  • Hírek
  • Köszöntő
  • Önkormányzat
  • Intézmények
  • Kultúra
  • Klubok
  • Szolgáltatások
  • Pályázatok
  • Galéria
  • Arhívum
Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató
2020-03-12
Tovább...

TÁJÉKOZTATÓ

az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás

működéséről

 

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.

Kapcsolódó ügyféltájékoztató

Babarci Helyi Választási Bizottság jegyzőkönyvek/határozatok
2019-09-17
Tovább...

2019. szeptember 05. ülés jegyzőkönyve:

http://babarc.hu/uploads/babarc-hvb1.pdf

2019. szeptemer 06. ülés jegyzőkönyve:

 http://babarc.hu/uploads/babarc-hvb2.pdf

2019.szeptember 09. ülés jegyzőköynve:

http://babarc.hu/uploads/babarc-hvb3.pdf

Versendi Helyi Választási Bizottság jegyzőkönyvek/határozatok
2019-09-17
Tovább...

2019.09.05. ülés jegyzőkönyve:

http://babarc.hu/uploads/versend-hvb1.pdf

2019.09.06. ülés jegyzőköynve:

http://babarc.hu/uploads/versend-hvb2.pdf

2019.09.09. ülés jegyzőkönyve:

 http://babarc.hu/uploads/versend-hvb3.pdf

Elektronikus ügyintézés tájékoztató
2019-05-29
Tovább...

https://e-onkormanyzat.gov.hu

Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

Kényelmes és gyors megoldást nyújt a bárhonnan elérhető Önkormányzati Hivatali Portál

Házasságkötés, gyermekszületés, építkezés, autóvásárlás, vállalkozásindítás, mind-mind fontos és örömteli, ugyanakkor kétségtelenül hivatalos ügyintézéssel is járó események. Napjainkra már minden magyarországi településen elérhető az Önkormányzati Hivatali Portál szolgáltatás, amelyen keresztül online, akár a saját nappalinkból is kényelmesen és gyorsan intézhetők az önkormányzati hivatali ügyek a hét minden napján. Így életünk kisebb-nagyobb eseményei és azok adminisztrációs feladatai is sokkal könnyebbé válnak.


Az e-ügyintézés országosan egységes ügymenetet biztosít és ahogy a személyes ügyfélfogadásnál megszokhattuk, úgy a digitális térben is végig vezet minket a jól ismert folyamatokon. Első lépésben saját magunk beazonosítása történik, majd a lakossági és vállalkozási ügyintézés kiválasztása, ezt követően pedig a szükséges adatok megadása. Mindezt a legnagyobb biztonság mellett, gyorsabban, átláthatóbban és papírmentesen, vagyis környezetkímélőbb módon tehetjük, mint korábban.


Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül bejelentkezett felhasználók számos helyi lakossági, ipari, kereskedelmi, szociális vagy adóügyet indíthatnak, az online űrlappal nem rendelkező ügyek esetén pedig az e-Papír szolgáltatást lehet igénybe venni.


Az e-ügyintézést választókat a belépést követően azonosítja a rendszer és az űrlapok általános adatai automatikusan kitöltésre kerülnek, rövidítve így a ráfordított időt. A felhasználók bármikor nyomon követhetik az általuk elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyeket, így pár kattintás után megismerhetik a folyamatok aktuális állapotát és megnyithatják a lementett űrlapokat.


A gyorsabb ügyintézést támogatja, hogy a lakosság mellett a vállalkozások is kényelmesen teljesíthetik adóbevallással kapcsolatos ügyeiket és távolról is lekérhetik helyi adóegyenlegüket és aktuális folyamataik státuszát.
Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://e-onkormanyzat.gov.hu weboldalon érhető el.

Az ügyintézés pontos menetéről az alábbi linkre kattintva olvashat:

https://alkalmazaskozpont.asp.lgov.hu/sites/asp/files/2019-01/ELUGY_Elektronikus_%C3%BCgyint%C3%A9z%C3%A9si_t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3_0.pdf

Az elektronikus űrlapok kitöltöésével kezdeményezhető eljárások körét az alábbi linken elérhető táblázat tartalmazza:

https://alkalmazaskozpont.asp.lgov.hu/sites/asp/files/2019-11/elugy_elektronikus_urlap_kitoltesevel_kezdemenyezheto_eljarasok_2019.11.11.xlsx

Az alábbi rövid, egyperces animációs kisfilmek a mindennapi életben is előforduló szituáción keresztül mutatják be a korábbi, esetenként időigényes vagy fáradságos személyes ügyintézés kényelmes, online alternatíváját:

https://www.youtube.com/watch?v=HUVBW-I4KpQ

https://www.youtube.com/watch?v=SVrS8mKM5As

https://www.youtube.com/watch?v=CozRxAKvsNU

https://www.youtube.com/watch?v=ZBJ-tAHXKXE

https://www.youtube.com/watch?v=txf1V52_ilY

https://www.youtube.com/watch?v=VD1WFLI__WU

https://www.youtube.com/watch?v=p0ge6K_Mjsg

 

 

Önkormányzat
2017-03-14
Tovább...

Képviselő-testület tagjainak neve: 
 
Hárich József - polgármester
Schnell Rajmund - alpolgármester
Gayer Norbert - képviselő
Ratting Csaba - képviselő
Virág Istvánné - képviselő

Elérhetőségeink:

Hivatal: Babarci Közös Önkormányzati Hivatal
Cím: 7757 Babarc, Béke u. 41.
Telefonszám: +36/69/362-101, +36/69/562-004, +36/69/562-010
Fax: +36/69/362-057
E-mail:
info@babarc.hu

 

Babarci Közös Önkormányzati Hivatal dolgozói:

Dr. Lévai Bálint - jegyző
Boda Nóra - adóügyi előadó
Bohner Erika - igazgatási előadó
Faragó Kitti - gazdálkodási előadó
Virág-Lantos Ágnes - pénzügyi ügyintéző

 

Hivatali munkaidő: 

hétfő-csütörtök: 7:30 - 16:00
péntek: 7:30 - 13:00

 

Oldal: 12
Babarc Község honlapja © 2015 Digistar Kft.